:)

2010-05-06 @ 22:47:51
Idag har jag jobbat 11.15-20.15. Varit full rulle med tanke på all rea vi har, men det är bra, då går tiden mycket snabbare :)
När jag kom hem hade min älskling bakat scones, så jäkla goda...och 1000 ggr snyggare än när jag gjorde dem sist. Han kan han :D

Var lite bitter idag för att jag hade stängning och missa därmed HIF matchen. Men en vinst blev det... och vem fan kan vara bitter då? ;D

Imorgon är det fredagsmyyyyyyyyys som gäller, har längtat efter det hela veckan. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, det återstår att se...något riktigt myspys iaf :) ♥



Haha, oj vad mitt hår var mörkt direkt efter färgningen. Saknar det mörka lite ibland. Hade jag däremot haft det så nu så vet jag att jag saknat mitt blonda. Det man inte har vill man ha och det man har vill man inte ha...så är det, och kommer alltid att vara ;)


 


Kommentarer
Postat av: julia

okej,tack:) måste bara säga, goosh vad fin du är! verkligen ursöt:)

2010-05-07 @ 06:30:14     URL: http://jullebullle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0