Hemma igen :S

2010-06-21 @ 22:30:38
Jag vill tillbaka till Alanya, nu nu nu! :(
Har haft en helt underbar resa med en massa sol, bad och god mat. Runt 40 grader varje dag och strålande sol. Lägger upp lite bilder senare när jag fört över dem till datan.

Väldigt segt att gå upp när klockan ringde 05:00 kan jag säga. Reastart idag så fick vara i butiken redan 7:00. Vi har just nu 50 % på en massa fina varor. Tycker gott att ni kan komma och tömma vårt lager lite, det behövs ;D

Jag får inte glömma att berätta att jag och Fredric har blivit kattföräldrar igen. Hämtade vår lilla Chilli igår när vi kom hem. Hon trivs redan som fisken i vattnet och det funkar faktiskt oväntat bra mellan henne och Lazee.

Nä nu ska jag lägga över bilderna från resan till datan, spännande :)

Hej hopp sockertopp!


Kommentarer
Postat av: Hilduuuur

ooooh.. jag vill också på semester... jag vill jag vill jag vill! fast jag är iallafall ledig hela nästa vecka. =D fast min semester kommer förläggas på paradisön VEN! =) oh yeah! o vilken söt liten sockertopp ni har skaffat er... Grattis till er nya familjemedlem. =) haha. PUSS

2010-06-21 @ 22:45:39
Postat av: toyza

Vilken pluttis :D Så söt! Vi skaffade också katt för snart två veckor sedan, mega mysigt!

2010-06-22 @ 19:09:01     URL: http://toyza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0