Jag är blåst!

2010-07-02 @ 06:30:03

Två dagar till på jobb sen har jag och älsk äntligen en ledig dag tillsammans, händer nästan aldrig längre :/ Vet inte riktigt vad vi ska hitta på då, men man kan ju hoppas att vädret håller i sig till på söndag. Annars låter inte lite shopping helt fel heller, tur jag har en pojkvän som gillar det :D

Jag, mitt jäkla spån, har kommit på nu att jag har snålat för mycket med min semester. Är arg på mig själv som inte tagit en vecka till. Man skulle nog behöva minst två veckor i rad för att kunna koppla av, en vecka kommer bara flyga iväg :/ Aja, det är så typiskt mig ;P

Idag blir det jobb, sen ikväll ska jag inte göra ett skit alls. Lite utav min grej :D Fiffe är i Göteborg och tävlar och kommer antagligen hem lite senare ikväll. God mat, film och godis står på schemat om jag får bestämma :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0