Flitig start på min lediga dag!

2010-07-27 @ 09:13:29
Jag sov faktiskt ända till åtta idag, det var inte dåligt! ;P

Kände inte alls för att ut och springa idag, så jag drog fram en av mina träningsfilmer, Friskis och Svettis :D
Den är faktiskt riktigt bra. Det enda minuset är att musiken suger, och musiken är faktiskt a och o. Det är tack vare den man får energi på nytt hela tiden :)
Det som är härligt med gruppträning på film är att man inte känner sig ensam. Alla andra jobbar lika mycket också...tror man. De gör ju inte det samtidigt som jag dock, i och med att det är inspelat, men ändå ;P Haha, ganska självklart iofs...men ni fattar, hoppas jag ;)


Kommentarer
Postat av: Carro!

Hahahhahahahahaha, jag dör, fan vad jobbigt! Jag går upp&ner i/för hälsobacken, det du:).....ojojoj!

2010-07-27 @ 10:25:20
Postat av: Linda

Det är inte dåligt alls, den backen kan döda ;D

2010-07-27 @ 17:23:18
Postat av: Toyza

Vart köper man dem filmerna? Bara på Friskis eller? :D

2010-07-29 @ 21:38:46     URL: http://toyza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0