God Jul!

2010-12-24 @ 10:35:34
God Jul allihopa!

Min morgon har varit toppen. Farfar har redan sprungit runt med mammas bh, varit tomte och dansat samba. Nu är det jul på riktigt! Hahaha..Farmor har även hon varit på topp, hon sa att hon skulle gå in och lägga sig i himmelsängen. Vilken himmelsäng om jag får fråga?! Hon trodde solariet i mitt gamla rum var en himmelsäng. Awwwe, verkligen inte lätt att bli gammal ;P

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen hjälpa till lite med maten. Mys :)
Halv två ska vi till kyrkogården och lägga blommor hos mormor. Hon måste ju också få lite julmys <3


Haha, för mycket energi på morgonen.


Pepparkaksfil till frukost, kan inte bli juligare än så! :)


Vi klädde granen, och Jason klädde av den. Bara en kula kvar nu. Har en känsla av att den åker snart.


Kommentarer
Postat av: Sadia ♥

GOD JUL ♥

2010-12-24 @ 12:17:18     URL: http://saddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0