Vart tog den här dagen vägen?

2010-08-16 @ 21:19:45

Ja det kan man fråga sig. Blev jobb till 19.00 istället, mycket att göra som vanligt. Men det är så det ska vara :)
Väldigt synd att jag jobbade över så länge, då hann jag ju inte tvätta och städa idag heller ;D haha

Får bli till att lägga sig i mänsklig tid ikväll, börjar jobba redan 7.00 imorgon. Inventering på schemat!

Nä nu ska jag mysa här i soffan med mina söta små kisar. Fredric kan väl också få vara med om han är snäll ;D


Inte Lazees stoltaste ögonblick kanske?! ;P


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nu är dagens blogg-tävlingen avslutad, besök min blogg för att se om det var just du som vann :)

2010-08-16 @ 21:36:07     URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: diana

sv;tack! :) skulle vara kul om du la upp lite dagens outfit bilder också! :D

2010-08-16 @ 22:03:41     URL: http://dianakrieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0