Nu kallar sängen!

2010-08-22 @ 01:00:00

Nu har jag äntligen städat klart lägenheten. Fredric har haft fest här för sina kompisar. I och med att jag börjar jobba tidigt imorgon (eller idag) ;P så kändes det bara väldigt dumt att sticka ut idag. Därför drog jag vinstlotten, att städa efter kalaset när alla andra åkte ner till stan för att roa sig. Grattis Linda! :)

Nu är det iaf färdigstädat och jag känner att mina ögonlock inte pallar trycket längre. Ska trots allt upp om 5 timmar igen, så nu slänger jag banemej in handduken för idag!

Godnatt mina små kycklingar :)


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Hej :) Är du intresserad av modebloggar som min :)?

2010-08-22 @ 01:27:21     URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0