Hemma från Stockholm :)

2010-08-08 @ 22:34:39

Har varit en helt underbar helg i Sthlm, precis vad jag behövde :) Synd bara att tiden går så fort...jag ville verkligen INTE lämna Stockholm idag! ;´(

Med risk för att tråka ut er genom att berätta detaljerat om hela helgen, så sammanfattar jag det lite snabbt istället.
Vår helg innehöll:

  • En mysig frukost ute i det gröna med de ljuva tonerna av en gräsklippare som bakgrundsmusik
  • Köpte polkagrisar i Gränna kl 8.00, att de ens har öppet där då?! Kan ju inte vara fler än jag och Fiffe som får för oss att köpa polkagrisar vid den tiden.
  • Köpte glass kl 10.00, UNDERSKATTAT. Glass är mycket godare på morgonen :)
  • Hade tur och hittade parkering mitt i centrala Stockholm direkt! Här snackar vi en på miljonen.
  • Fick ett super mysigt rum på Hotel Amaranten mitt i centrum. Sjukt skönt med gångavstånd till det mesta.
  • En massa härlig shopping blev det. Stockholm har så mycket mer att erbjuda än lilla Helsingborg ;P
  • Hann tröttna rejält på alla stekare med backslick. Hur kan någon ens tycka det är snyggt?! :S
  • Såg Tyson Gay besegra Usain Bolt. Var på tiden!
  • Fick ställa in vårt planerade besök på Gröna Lund då det öste ner hela lördagskvällen. Blev bio på Hötorget istället, vi fick platser längst bak där det var biosoffor...myyyys :) Såg Knight and Day, väldigt bra film..klart sevärd!
  • Blev rapade i huvudet av Paolo Roberto. Frågor på den kanske?! ;P Vet inte vad jag ska säga mer än att det verkligen var så. Jävla svin!
  • Två riktigt härliga hotellfrukostar. Finns knappt något bättre :)
  • Blev goda fikor och middagar ute, borde vara så varje dag tycker jag.
  • Såg en alkis som lyckade ta av sig sin jacka och knyta sina skor med en ölburk på huvudet. Hmm?!

Ungefär så såg vår helg ut. HELNÖJD! :)



Jag ville bara bara vara snäll och klappa de små liven. Men båda ser ju helt vettskrämda ut? :S



Lägger upp fler bilder imorgon :) 

 


Kommentarer
Postat av: My

Tack så mycket :)



P to the K

2010-08-08 @ 22:43:41     URL: http://lovelymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0