Mitt första inlägg :)

2010-04-20 @ 09:12:29
Det här blir mitt absolut första blogginlägg. Tog X antal timmar innan jag förstod hur jag skulle göra. Jag vet att jag inte är någon rymdforskare med herregud, hur svårt kan det vara ;P

Idag är jag faktiskt ledig från jobb, skönt efter att ha jobbat hela helgen. Är lite osäker på vad dagen bjuder på, men en sak är säker. Jag kan inte lämna lägenheten :O Låshelvetet har gått sönder, vill gärna inte lämna vår lägenhet olåst. Skulle isåfall vara för att vi har en galen katt här som kan skrämma slag i vem som helst.
Ska ringa till hyresvärden nu iaf och säga att det är rätt så akut, tyvärr är de ju inte så kända för att vara snabba precis.

Men nu ska vi se det positivt. Ikväll är det Derby dags. Tre härliga poäng till HIF hoppas vi på!

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0