Goodnight, sleep tight :)

2010-04-29 @ 23:16:50

Det blev ingen klänning idag heller, jag ger upp. Den jag hade lagt undan var inte riktigt skapad för att passa min figur. Hade varit tvungen till att ha minst 70D för att kunna bära upp den, jävla skit :/
Nu pallar jag inte leta längre. För jag vet att om jag inte letar så kommer den komma till mig en vacker dag, det brukar vara så. Hade en trevlig shoppingtur med mamma iaf, får se det positivt :)
Har jobbat lite idag också. De ringde från jobb och fråga om jag kunde hoppa in några timmar nu ikväll, var bara till att ställa upp (:

Nu är det duschen som gäller och sen kallar sängen. Ser fram emot en mysig Valborgskväll imorgon efter jobb, jag kräver korv och bröd :D

Sov sött!






Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Det var inte alls fel:D

2010-04-30 @ 06:46:15     URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Känns skönt att veta att man inte är den enda som jobbar på valborg :p hehe

2010-04-30 @ 08:11:33     URL: http://toyza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0