Godmorgon lediga dag :)

2010-04-28 @ 08:08:54

Dagen har börjat bra, solen skiner som aldrig förr. Hörde dock på nyheterna precis att det ska vara molnigt och regna idag, men skit i det. Bara bra för då har jag inte lika mycket ångest över att vara inne och städa/tvätta/stryka mm. Sånt roligt man brukar göra på sina lediga dagar ;P
Vet dock inte riktigt varför jag gick upp 6.45 när jag kan sova hur länge jag vill. Kände bara för att gå upp samtidigt som älsk och äta frukost med honom, snällt va? :)

Tänkte ägna mig åt lite ego saker idag också trots allt "tråkigt" som ska göras. Ska börja med att ladda mobilen med en massa ny och skön musik, sen bege mig ut på en liten runda. Tänkte besöka solariet på vägen, lite färg är aldrig fel...man känner sig så mycket fräschare då :)
Ska klämma in lite shopping i city i eftermiddag också är det tänkt, ska fortsätta min jakt på den perfekta klänningen. Får hoppas att den gömmer sig där någonstans.
Ikväll ska jag träffa mina sötaste Geex kompisar, sweet sweet sweet :)



Gammal bild, men lika söta är vi för det ;D


Kommentarer
Postat av: Hilda!

hahahaahaha! hur fan ser jag ut?????



Men du o carro är lika söta som alltid...

2010-04-28 @ 21:52:32
Postat av: Linda

Du är söööööööööööööööööt ;D

2010-04-29 @ 08:00:16     URL: http://olindao.blogg.se/
Postat av: linda

snyggingar där :)

2010-05-05 @ 19:38:17     URL: http://roos-linda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0