Ge mig en fisk!

2010-04-30 @ 07:01:54
Jag vaknade idag och kände att jag skulle vilja ha ett akvarium, fullt normalt. Ett fint ett med en massa konstiga fiskar. 
Hade kunnat sitta och titta in i ett akvarium i timmar, bra tidsfördriv plus att det ger ett så härligt ljus :) Synd bara att jag är för lat för att ta hand om ett, för mycket jobb är det :/
När vi flyttar till hus i framtiden så SKA jag ha ett. Helst ett som sitter i väggen så man kan se det från två rum (hoppas ni fattar) jag gör iallafall ;P

Här är några andra akvarium som hade varit.....annorlunda ;P


Kommentarer
Postat av: Mia

duuu!- köp för fan aldrig fiskar, speciellt inte guldfiskar!!

Jag fick också för mej att jag ville ha fiskar.. eller ja mer som en inredningsdetalj..

Köpte två stycken för typ tre år sedan.. lever fortfarande! Frågade i djuraffären hur länge en guldfisk lever. Upp till 10 ÅR!!!!



Mitt livs största felköp!

2010-04-30 @ 20:20:42     URL: http://www.miajohannesson.blogspot.com
Postat av: Emma

fan va balla:D

2010-05-02 @ 21:27:22     URL: http://roxxxylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0